Meciul dintre Real Madrid și Manchester City (3-1), din faza semifinalelor Ligii Campionilor, a fost lider de audiență în mediul urban din România, cu 360.000 de telespectatori.
Real Madrid și Manchester City au oferit un adevărat spectacol în manșa a doua a semifinalei din Liga Campionilor. Englezii au fost la un pas de calificarea în ultimul act, însă elevii lui Carlo Ancelotti au egalat situația la general în prelungiri, apoi au dat lovitura în reprizele suplimentare.
Meciul a fost unul de real interes pentru publicul din România, care a urmărit în număr foarte mare înfruntarea din capitala Spaniei.
Meciul Real Madrid – Manchester City a fost cel mai urmărit program TV în mediul urban din România. Nu mai puțin de 360.000 de telespectatori de la orașe au stat în fața micilor ecrane pentru a urmări duelul care a stabilit numele adversarei lui Liverpool din marea finală de pe 28 mai, care va avea loc pe Stade de France, la Paris.
Dacă Digi Sport a câștigat duelul cu celelalte posturi de televiziune în mediul urban, nu la fel a stat situația și la nivel național, unde cel mai urmărit program, în acest interval orar, a fost concursul propus de Kanal D, „Jocul cuvintelor”. 800.000 de oameni au urmărit quizz-show-ul prezentat de Dan Negru.
Tinerii de la orașe au avut, însă, alte preferințe în timpul meciului dintre Real Madrid și Manchester City. 230.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din mediul urban, au ales să urmărească emisiunea „Imperiul Leilor”, difuzată de postul generalist Pro TV.
La nivel național, Digi Sport 1 se poate lăuda cu a treia poziție a podiumului, după ce 556.000 de români din întreaga țară au fost cu ochii pe duelul dintre elevii lui Carlo Ancelotti și trupa lui Pep Guardiola.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER